گوگل از قوانین سختگیرانهتر ضد اسپم برای ارسالکنندگان ایمیل انبوه رونمایی میکند
به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از کمک به امنیت شبکه برای حفظ صندوق ورودی کاربران جیمیل “ایمن تر و بدون هرزنامه”، Google شرایط جدیدی را برای فرستندگان انبوه (ایمیل های تجاری) معرفی می کند. «سال گذشته ما شروع به درخواست کردیم که ایمیلهای ارسال شده به آدرس جیمیل باید دارای نوعی احراز
به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از کمک به امنیت شبکه برای حفظ صندوق ورودی کاربران جیمیل “ایمن تر و بدون هرزنامه”، Google شرایط جدیدی را برای فرستندگان انبوه (ایمیل های تجاری) معرفی می کند.
«سال گذشته ما شروع به درخواست کردیم که ایمیلهای ارسال شده به آدرس جیمیل باید دارای نوعی احراز هویت باشند. نیل کوماران، مدیر محصول گروه، امنیت و اعتماد جیمیل، میگوید و شاهد بودهایم که تعداد پیامهای تأیید نشده توسط کاربران جیمیل تا ۷۵ درصد کاهش یافته است که به شلوغ شدن صندوقهای ورودی کمک کرده و در عین حال میلیاردها پیام مخرب را با دقت بالاتر مسدود میکند.
“این پیشرفت بزرگی است، اما ما باید کارهای بیشتری انجام دهیم – شروع با الزامات جدید برای فرستندگان بزرگ.”
الزامات Gmail برای فرستندگان انبوه
فرستندههای انبوه، سرویسهای ایمیل یا نرمافزاری هستند که توسط کسبوکارهای آنلاین استفاده میشوند و بیش از ۵۰۰۰ پیام را در یک روز به حسابهای Gmail ارسال میکنند.
از فوریه ۲۰۲۴، فرستندگان انبوه باید:
- تنظیم SPF (محافظت در برابر جعل دامنه)، DKIM (امضای دیجیتال برای جلوگیری از جعل هویت فرستنده) و DMARC (محافظت در برابر پیام های ایمیل جعلی) برای دامنه ارسالی آنها
- مطمئن شوید که دامنه/IP های ارسالی آنها دارای سوابق DNS رو به جلو و معکوس معتبر هستند
- هدرهای ARC – که نشان می دهد پیام ارسال شده است – را به ایمیل خروجی اضافه کنید، اگر آنها به طور منظم ایمیل را ارسال می کنند
- از استاندارد قالب پیام اینترنتی استفاده کنید
- لغو اشتراک ایمیل های تجاری را برای کاربران آسان تر کنید، تنها با یک کلیک ماوس
آنها همچنین باید از جعل هویت Gmail From: سربرگها اجتناب کنند و نرخ هرزنامه (گزارششده در Postmaster Tools) را زیر ۰.۳ درصد نگه دارند.
«در حرکت رو به جلو، یک آستانه شفاف نرخ هرزنامه را اعمال خواهیم کرد که فرستندگان باید زیر آن بمانند تا اطمینان حاصل شود که گیرندگان Gmail با پیامهای ناخواسته بمباران نمیشوند. این ابتدا یک صنعت است و در نتیجه باید هرزنامه کمتری را در صندوق ورودی خود مشاهده کنید.
روشهای دیگری که ممکن است ایمیلهای تجاری را “محور” کند
گوگل در دستورالعملهای ارسال ایمیل خود به مراحل دیگری اشاره کرده است که فرستندگان انبوه میتوانند انجام دهند تا مطمئن شوند پیامهای تجاری آنها در پوشه هرزنامه قرار نمیگیرد یا توسط Gmail مسدود نمیشود.
برخی از آنها واضح هستند (یا باید باشند)، مانند «جعل هویت دامنهها یا فرستندههای دیگر بدون مجوز»، «به افرادی که برaای دریافت پیام از شما ثبت نام نکردهاند پیام ارسال نکنید»، و «ن خرید آدرس ایمیل از شرکت های دیگر.
«انواع مختلف محتوا را در یک پیام با هم ترکیب نکنید. برای مثال، تبلیغات را در پیامهای رسید فروش لحاظ نکنید. و «پیامهای داخلی را بهعنوان هرزنامه علامتگذاری نکنید».
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰